25-04-2010  L'Agulla Grossa, Castell de Queralt, St. Magí de la Brufaganya

Imagen 020

Imagen 024

Imagen 027

8:00 i un cel serè que anunciava un dia de forta calor.

Sortim cap a l'Agulla Grossa per Montbui poble i després del camí de Bellprat comencen les primers rampes dures "de fins al 20%" del dia, Fem cim i decidim anar a fer un cop d'ull a peu a les impressionants vistes que hi ha des de la cresta de l'agulla.

Continuem cap al Castell de Queralt i tot just arrencar, la primera avaria del dia, el Capi trenca el ferret que uneix les pastilles de fre de darrera, no tenim solució i abandona, venen masses baixades fortes per no poder frenar al darrera.

Abans d’arribar a dalt del Castell segona avaria, el David trenca la cadena i se l'hi torça el canvi. El Sherpa sembla que se’n surt i l’hi repara la cadena i adreça el canvi el just per que pugui continuar, això si sense poder usar els 3 pinyons grans. Esmorzem uns entrepans que havíem preparat prèviament ja que en la ruta d’avui no hi ha cap bar, la logística va fallar, si tot arriba a anar bé, hauríem tingut una nevera amb birres fresques a dalt de tot, un altra dia serà.

Baixem i tornem a pujar fins a Sant Magí de la Brufaganya on en una trialera de pujada el Maki ens fot un "TACHON" a tots, pujant fins dalt sense posar un peu, la resta fiasco.

Ara venen 4 km de pujada amb un desnivell del 7% i amb puntes del 15% fins a dalt de tot de la Serra del Pany, on comença una gran baixada fins a les quatre carreteres.

D'allà al Coll de la Portella per el camí vell de la Llacuna i a fer bondat tota la setmana que la que ve anem a Sau i Rupit....