20-02-2010  Pujem a les antenes de la Llacuna

Bttrus:  Maki, Merengón, Sulli, Sherpa, L'Infiltrat, el Physio i David

Per fi una altre de les rampes bèsties de l’Anoia és al sac.

Es tracta de la pujada a Puig Castellar (944 m/a) que és on hi han les antenes i repetidors a la Serra D'Ancosa, Al Sud de La Llacuna.

Sortim a les 8:30h direcció Montbui en un dia totalment ras i amb una visibilitat total, seria un bon dia per observar pràcticament tot Catalunya des d'on ens dirigim.

L’anada a La Llacuna la fem pel dret, pel camí vell fins a la Creu, on ens acomiadem del Merengue, en Jose Luís, que comença a treballar de tarda i va un pel just per fer-la tota. Seguim per asfalt uns metres i trenquem cap a dreta direcció el Coll del Corral, on comencen unes rampes que deu n’hi do, sobre tot una d'un 20% amb pedra, on el Shepa posa a prova la seva nova Scott Spark 10 i nota que és una excel·lent escaladora. La resta de la pujada va oscil·lant entre un 9 i un 15% que es complica,i molt, degut a que és un camí amb roques soltes i hi ha molt de fang amagat que dificultant l’ascensió i va minvant les forces.

La recompensa, com gaire bé sempre, és al cim, la vista és IMPRESSIONANT, des de Puig Castellar es veu, el mar, Montserrat, el Montseny, el Cadí, la serra de Prades i pràcticament tot el Pirineu.

Baixem per on em pujat però al Coll del Corral trenquem a dreta, cap a la font del Corral i a esmorzar, que avui ens l’hem més que guanyat, a Cal Tiquets a provar les delícies del Vicens.

La tornada a Igualada, per la Creu i el Coll de la Portella, amb punxada del Maki inclosa i a rentar les btt, que pel cap baix portàvem 1 quilo de fang d’aquell que costa tant de treure.