15-Juliol-2012  Igld - La Llacuna - Mediona - Feixes - Igld

Bttrus: Jose G, Xavi M, David C i Ivan

bttrus

Avui toca ruta nova. L'havíem fet del revés però amb alguna variació i cal dir que és dura peró ven xula.

4 Bttrus matiners sortim per la censada direcció La Llacuna, per "on sempre" i a bon ritme, al passar pel poble més d'un s'hagués quedat a cal tiquets a fer un mos, peró ven diferent és el que venia a continuació.

El Sherpa s'ho olorava, "si anem cap al càmping... pillarem ". I efectivament, les seves sospites es fan realitat i enfilem cap al cementiri i cap al càmping, tot juts abans d'arribar-hi trenquem a ma dreta per unes maleïdes rampes que no s'acaben mai. Una rere l'altre es van succeint i no es veu el final. El 200 i el Sherpa prenen la iniciativa i el Maki es queda a esperar al Checa tot conservador.

Cosa extranya, el Sherpa corona el cim i a pocs metres el 200, l'entrenament per pujar al Puigmal sembla que dona fruits.

El descens es per una pista tipus Serra d'Ancosa, impossible de baixar ràpida degut als centenars de rocs i una traçada poc clara. Total, que ens ho prenem amb calma i empalmem amb la pista que normalment fem de pujada quan venim de Sant Joan cap la Llacuna.

De cop la pista es torna cimentada i comença un descens sense seny on el Maki i el Sherpa van marcar més de 70km/h fins arribar a l'asfalt que ens porta a Sant Joan de Mediona.

Esmorzem "novetat" al Centre, a la terrasseta s'hi està la mar de be i s'hi menja prou be també.

San-tornem-hi... pujant per variar, pel GR-172 fins a tocar Santa Maria d'Orpinell on per error anem a la dreta i ens fotem 6 km extra i 200 metres acumulats, ja que si arribem a fer dreta érem a 500 metres d'Orpinell.

Cap problema, fins que tornem a ficar la pota en una altra cruïlla, aquesta vegada sense mals majors. Arribem a Feixes i baixem per Orpí direcció la riera de Carme on empalmem a el camí d'anada, coll de la Portella amunt i gassss avall per la Censada fins a casa.