23-01-2010  el corriol de La Fou i la Penitència

CORRIOL DE LA FOU

N'HI HA QUE NO SUPORTEN L'ORUJO

ç

Sortideta setmanal en aquest cas un dissabte i així el Sulivan s'hi por apuntar, ens acompanya també l'Oxidao que es pensava que aniríem tranquilets.

Dons havien de venir un parell de bttrus en baixa forma i varen fallar, per tant de tranquilets res de res, tot i aixó l'Oxidao ens va seguir perfectament tota l'estona, està en forma el tio.

El Maki i el Merengón ja portaven 1 hora de rodament i ja venien calents els mamons.

La ruta no te cap secret, anada a Sant Martí de Tous pel corriol que comença passat la Censada i que ens deixa a prop de la Fou, i el Merengon que no va callar en tota la pujada... que estrany.

Arribem a Tous i cap a Can Paco a provar els famosos callos de la Luz, que tot i que no és autòctona fa els millors que em provat mai.

La tornada per la pista de Sentfores per no complicar-ho ja que més d'un tenia pressa, tot seguit cap el Coll del Guix i trenquen a esquerra cap el camí de can Vila-Seca en direcció LA PENITÈNCIA que amb la seva rampa final del 23% va fer purgar alguns pecats.

Arribada a Igualada ven d’hora amb temps per netejar les nostres estimades btts i demà els 3 Tombs.