15-Gener-2012  Igualada - Agulla Grossa - La Llacuna - Feixes - Carme - Collbàs - Montbui - Igualada

Bttrus:  Jose G, Xavi, Jose Luis, David, Jose L, Joan, Pepe  i Ivan

Cal Tiquets

Mr Pop

Can Feixes

Ruta nova que passa a engrossir la gran quantitat de circuits que tenim els bttrus, i no és una ruta qualsevol, és una ruta 10.

La primera gran sorpresa del dia és que avui ens acompanyarà el Jose Lancharro, que es presenta sense dir res a ningú després de molt de temps sense veure'l. Ens fonem a abraçades per la gran amistat que ens uneix amb el pixa pins de Barcelona city i un cop tots a punt enfilem cap a Montbui per la pista de la Font Trobada i pel cementiri.

Al grup hi ha motivació i bon rotllo aquest matí, sens dubte el fer rutes noves ens agrada a tots. Fins dalt de la última bifurcació de l'Agulla tot és normal, a partir d'aquí el Merengue agafa la iniciativa i ens ensenya a tots un nou camí de baixada per un camí de bosc tancat acabant amb un corriol preciós que ens deixa pràcticament a Miralles.

Enfilem la pujada al coll de la Creu quan el Sherpa fot una apretada de dents i s'escapa, com no podia ser un altre, el merengue se l'hi fot a roda i el marca d'aprop. El mamón del Sherpa l'hi fa un parell de tancades il·legals fins que veu que no hi te res a fer i el deixa passar no sense oferir resistència, que fa treure al Jose Luis el millor d'ell mateix.

Esmorzem per variar a Cal Tiquets, on a part de les botifarres i les truites de rigor, ens ventilem uns popets amb suc i un callos que estaven de mort.

La tornada també és tura nova, ens dirigim a Rofes i tot just abans d'arribar al poble trenquem pel Camí del Mas i seguint les instruccions del Maki, que avui  també vol fer de sherpa, tirem cap a feixes per un seguit de camins nous. Passat Can Feixes trenquem a esquerra per un corriol trialero ple de rocs que talla la muntanya pel mig i ens deixa a la pista de Carme.

Ara toca pujar altre cop fins a la Mare de Deu de Collbàs. Una anada d'olla del Merengue ens fa donar una volta extra d'un km, cap problema, la gran avantatja de ser un Bttru és que mai ens emprenyem per tonteries, a part d'això, decidim fer la dura pujada fins l'ermita tots junts per solidaritzar-nos amb els que estan més fotuts de forçes.

El 200 amb un atac de geni i passant de tot, fot una escapada en solitari i corona el cim agafant 100 punts de "lo social"... (encara no sabem que pebrots vol dir lo de social però el merengue sempre ho diu).

Enfilem cap a la trialera de la Llosa on el David salta per segona vegada avui per sobre la btt, sense conseqüències, i enfilem la baixada per aquesta traïdora llosa, que quan està seca patina per la graveta i quan està molla millor te'n oblidis...

Acabem el dia fent el corriol urbà del casc antic de Montbui i amb 50 km a les cames de dures pujades i gairebé 1.250 metres acumulats. La sensació és la de sempre, que tan fa la ruta triada sinó la bona companyia.