19-desembre-2010  Esmorzar Nadal 2010 BTTRUS

david3 002

david3 004

david3 003

En absència de Sherpa, el nostre "cap de colla", els companys m'han dit de fer la "redacció" de la sortida d'avui. Espero estar a l'altura!

9 del matí. Quatre sota zero! La sortida era atípica. Apart de que no venía l'Ivan, sortiem més tard del que és habitual, estava previst no parar a esmorzar i teniem un invitat, el meu colega i amic Lluis de Barcelona que volia experimentar en primera persona l'experiència de pujar el Pla del Magre, la mítica pujada Bttra de l'Anoia.

Sortim d'Igualada per Can Masarnau i, per evitar el fret, agafem corriols de pedre i tècnics fins enfilar el descens que ens deixa a baix de tot del camí de cal Estruch, a la fàbrica de greixos. Pujem per asfalt fins a Cal Estruch i anem al mirador de la bandera de sobre Jorba. Alguns BTTrus no hi havien anat mai! Parada per fer fotos, algú que es fuma un cigarret (no diré noms) encara que ens promet que pel 2011 ho deixarà. A veure si és veritat!

Des de el mirador, corriols fins empalmar amb els dinosaures. Descens a sac (avançant a tres bttrus d'altres colles) i punxada del Lluis. Canvi de càmara i seguim fins al pla de Rubió on empalmem amb el corriol que ens deixa a l'estany dels ànecs. Pista cap a Jorba. Alli, el Joan es desvia cap a casa ja que te que anar a fer "cagar el tió" i no pot arribar tard.

Comencem la pujada al Pla del Magre. L'anècdota és que el Lluis, a mitja pujada, llença el litre i mig d'aigua que portava a l'ampolla per deixar anar pes! -diu que potser va ser psicològic però que ho va "notar"-.

Arribem a dalt a 180 pulsacions. El Xavi ens invita a unes galetes, més fotos i baixada per on haviem pujat, ermita de la Sala, pont de Cal Mateu i cap a Igualada.

Per cert, em diu el Lluis que se-n recordarà dels BTTrus una temporada. Sembla que potser hem fotut una mica massa de canya! Be, millor, no? així cremem unes quantes calories!

Bon dinar de St. Esteve a tots!