15-11-2009 Trialeres a Puig Aguilera

l'altre Jordi

L'Àlex

l'inflitrat de cicles anoia

efectes secundàris de les trialeres

lo puto crack

El Nen volador

qui l'hi fot les banyes a qui?

Avui ha estat el dia oficial de les cagades dels sherpes, de tots.

La cosa pintava bé a les 8 del matí, no feia molt de fred i semblava un dia ideal per la btt.

En Pep ens tenia preparada una ruta que havia fet fa una pila d’anys "usease, quan Franco era cabo xusquero" i a més, només l’havia fet amb la moto de trial...    ...que patirem.

Arrenquem direcció al Puig Aguilera per pista i enfilem la trialera de pujada on el Jose ens va fotre un tachon a tots.

Un cop dalt, foto de rigor i agafem un corriol a ma esquerra que pintava "wapu" un pel més endavant ja veiem que la cosa no era apta per tikismikis, un parell de graons, un parell de salts i a partir d’allà vam constatar que aquella baixada no era per btt. Reguerots impossibles, graons massa besties i un pendent d’infart. El nen va volar "literalment" dos cops, sort que el tio és àgil i deixa anar la bici avans de sortir disparat avall, un altre s’hagués fotut una nafra d'un parell d'ous.

El pobre Pep estava desolat pensant a on ens havia portat, però cony, no passa res, teníem molt clar que anàvem a provar una trialera i tot i així la baixada era xula "allà on es podia ciclar".

Anem cap a la segona trialera prevista i, oh !!! no hi és !!, havien tapat la entrada i els trialerus no han conservat el camí com Deu mana.

Cap problema, al sherpa se li encén la bombeta i diu, passem per la Puda i cap a Castellolí que hi falta gent.

Esmorzem a Cal Vint i Sis "bé i barat" i decidim continuar per Can Jaume Bruguers per un corriol de pujada preciós i d'alla el sherpa per solidaritat vers al Pep també decideix cagar-la i en lloc d'anar als Mollons  els fot pujar a tots al Turó de la Creu per tornar a baixar.

Un com als Mollons baixem per la trialera que ens deixa a la pista del Masets, que deu n’hi do com està de feta caldo pels endurerus, i poca cosa més a fer.. arribada a la Pobla de Claramunt i tornada a Igualada pel xatarrero de la Pobla.

PS: al sherpa se li pot atribuir un altre "tachon" al cagarla en una merdeta de trialera de pujada on va fer gala de les seves poques aptituds pujant.