02-08-2008   d'Ulldemolins a Margalef per corriols als peus del Montsant

Bttrus:  Josep Mª. Lo Pep, Oscar, Ivan

Un altre gran ruta al sac, mai no havíem fet tants corriols junts i a més en uns paratges impressionants.

Només sortir varem fer parada obligatòria al càmping d'Ulldemolins a esmorzar per agafar forces, el dia abans els termòmetres havien marcat la no menyspreable xifra de 38 graus.

En acabar ens dirigim a Les Obagues del Montsant on entrem en el parc natural i ens dirigim a Sta. Magdalena, un cop allà agafem el GR-65-5 i anem seguin el riu Montsant, On farts de veure tolls d'aigua cristallina varem parar i ens vam donar un bany en un d'ells en un aigua glaçada que ens va anar d'allò més be. Ens anàvem acostant al pantà de Margalef i ens va tocar baixar i PUJAR escales de fusta, els típics rails de tren, i n'hi havien unes quantes.

Tot això l'hi devem al Autòcton dels Bttrus, Lo Pep, fill d'Ulldemolins que ens va deixar bocabadats amb tots aquells corriols i paratges increïbles que tenia amagats.

Un cop a Margalef varem dinar al Restaurant "Els Tres Pins" Tel: 977 819 257 on a part de fer uns cargols a la llauna de competició hi ha una piscina, per si mai feu aquesta ruta preneu banyador.

Degut a forces majors "un lleu problema de salut" varem fer la tornada des de Margalef fins a Ulldemolins per asfalt, però com que de segur repetirem aquesta meravella de ruta l'acabarem per camins com Deu mana.

PS: com sempre el sherpa va acabar volant per sobre la btt.

Valoració final...... = un 11 sobre 10

Fotos i Videos

Bttrus al Montsant

si el video no es veu fes click aquí

www.bttrus.com  Web creada el 2 de Maig de 2008 per Cap. Página Generada en: 0.42 Segundos