14-07-2007   Vielha, Portilhon, Montjoià, Vielha

Bttrus: Josep Mª, Nani, Mercé, Oscar, Ivan i tot de bikers de l'anoia

DUR....... Molt dur, és la definició d'aquesta ruta, de fet varem sortir d'Igualada amb la idea de que faríem uns pocs kilòmetres d'asfalt i que hauríem de caminar una mitja horeta per algun lloc in-ciclable i que molt fàcil no seria....

...Sortim de Vielha a les 9h direcció França per asfalt un 2 km fins arribar a un sender a l'esquerra que pintava d'allò més be, idíl·lic tot i la proximitat de la carretera es veia un rierol i era tot verd, molt verd i humit, vam seguir el sender fins es Bòrdes on es va convertir en camí, del camí al asfalt altre cop, ara un 8 o 10 kilòmetres que resulta que era el famós Portillón "ja te collons pujar-lo amb btt" quasi dalt de tot varem agafar una pista a l'esquerra que no pararia mai de pujar i pujar i pujar i just quan pensàvem que s'acabava resulta que tot just començava la pujada de veritat, varem fer parada a una font "menys mal" a reomplir dipòsits i relaxar-nos uns minuts abans de continuar la terrorífica pujada fins al pic de Barretja, on hi havia la Cabana del pastor, tot plegat espectacular...

... allà vam agafar un corriol que PER FI començava a baixar una mica fins un bosquet on vam remuntar bici al coll fins un camí per on es va haver de entrar per entre mig d'uns cables electrificats amb molt de compte, allà començava una pista més o menys plana  que en acabar-se començaria el REAL CALVARI, una pujada cap a les portes del cel a peu arrossegant la btt unes 2 hores “no se si em quedo curt” fins arribar a pic de la Montjoia, on començava un descens per una vall preciosa fins a un bosquet amb unes trialeres de baixada bastant trempades, no gaire més per explicar, un cop baix, asfalt i més asfalt fins a Vielha...

... en acabar vam recapitular sobre la duresa de la ruta i la majoria vam dir que un cop i prou..... ara un any després crec que es pot repetir algun dia, aquest cop si, sense enganys i sabent on ens fiquem i els nostres límits.

www.bttrus.com  Web creada el 2 de Maig de 2008 per Cap. Página Generada en: 0.42 Segundos